Rytinė treniruotė vaikams

Net ir patiems mažiausiems kūdikėliams lengva mankštelė ir masažas tikrai nekenkia, taigi nieko nuostabaus, kad mažyliai nuo 1 metų gali pradėti nuotaikingas ir smagias rytines treniruotes. Juk tai puikus būdas pradėti naują, nuostabią dieną.

Kad viskas klostytųsi sėkmingai, tėveliams būtina nuolatos stebėti, kaip atliekami pratimai. Rytinė mankštelė turėtų būti atliekama reguliariai ir sistemingai, tačiau jokiu būdų ne prievartos, o žaidimo būdu. Juk tu nenori, kad ateityje tavo vaikui sportas asocijuotųsi su kančia? Sek savo mažylio laikyseną ir kvėpavimą. Labai svarbu, kad jau nuo pirmųjų mankštelių mažyliui išsivystytų teisingi sporto įpročiai. Bus tiesiog nuostabu, jei kartu su vaiku sportuosi ir pati. Tik nepamiršk, kad kol kas sportas turi priminti žaidimą, taigi įvairiems pratimams sugalvok juokingų pavadinimų, pavyzdžiui šuoliukai gali vadintis “zuikučio strikinėjimas”, pritūpimai - “po lietaus augantys grybai” ir t.t. Būtų puiku, jei šiltuoju metų laiku mankštelę atlikinėtumėte gryname ore. Na, o jei tai nepavyksta, tuomet pasirūpink, kad namai būtų gerai išvėdinti.

Štai mūsų siūlomi pratimai. Nepamiršk, kad rinkdamasi sporto pratimus turi atsižvelgti į individualias savo vaiko savybes.

Lėktuvėlio pakylimas. Vaikutis stovi pradinėje padėtyje, kojas praskėtęs pečių plotyje,  Ištiestos rankos keliamos į šonus ir nuleidžiamos. Keliant į viršų įkvepiama, nuleidžiant – iškvepiama. Pratimas kartojamas 3-4 kartus.


Švelnus apsikabinimas. Vaikutis stovi pradinėje padėtyje, kojas praskėtęs pečių plotyje, o rankas laikydamas nuleistas. Iškvėpdamas jis rankomis apsikabina savo kūną, o įkvėpdamas sugražina rankutes į pirminę padėtį. Pratimas kartojamas 4-5 kartus.

Saulės gaudymas. Vaikutis stovi pradinėje padėtyje, kojas praskėtęs pečių plotyje, o rankas laikydamas ant juosmens. Įkvepiant rankos tiesiamos į viršų ir stiebiamasi ant pirštų galiukų. Iškvepiant grįžtama į pradinę padėtį. Pratimas kartojamas 3-5 kartus.

Pingvinukų šokis. Vaikutis stovi pradinėje padėtyje, kojas praskėtęs pečių plotyje, o rankas laikydamas ant juosmens. Reguliariai kvėpuojant daromi pasilenkimai į šonus. Pratimas kartojamas 6-10 kartų.

Grybai po lietaus. Vaikutis stovi pradinėje padėtyje, kojas praskėtęs pečių plotyje, o rankas laikydamas nuleistas. Reguliariai kvėpuodamas jis pritūpia ir atsistoja, rankomis atsiremdamas į keliukus. Pratimas kartojamas 2-4 kartus.

Vėjo malūnėliai. Vaikas sparčiai žingsniuoja, abejomis rankomis sukdamas ratus 20-30 sekundžių. Sekančią minutę vaikštoma nuleidus rankas.

» Rašyti komentarą
» Komentarai
Auklė
2011-11-23 10:09
O kuris pratimas jums patiko labiausiai?
Rasyte
2011-11-22 22:49
Vietoj rytines padarem vakarine mankstele. Puikus budas padeti vaikui iskrauti energija ir pasimegauti ramybe
Aha
2011-11-22 22:09
Maniske, pritariu
Rita
2011-11-22 19:30
Būtų įdomu pamatyti, kaip šie pratimai atrodo realiai. Turbūt visi įsivaizduojam, bet vis tiek.
Maniske
2011-11-22 19:26
Labai gera mintis pratimus pavadinti idomiais pavadinimais