Kaip pasirūpinti akių oda ir išvengti paakių maišelių?

Ne kiekviena gali didžiuotis idealia oda aplink akis, ir tai suprantama: ji šioje vietoje itin plona ir jautri, praktiškai neturi riebalinių liaukų, apsaugančių ją nuo išsausėjimo, ir raumenų, kurie palaiko elastingumą. Nuo 25-erių visos moterys turėtų kasdien skirti šiek tiek dėmesio paakių priežiūrai: valymui, tonizavimui ir maitinimui.

Odos aplink akis valymas

Norėdamos pašalinti akių makiažą, dauguma iš mūsų naudoja įprastą veido valymui skirtą pienelį. Kosmetologai pataria akių sričiai naudoti tik tam skirta priemones – jų Ph (rūgštingumas ir šarmingumas) smarkiai skiriasi nuo įprastinių veidui skirtų priemonių. Itin tinka makiažo valikliai, sudaryti iš dviejų dalių: viršutiniame skystyje būna lengvas aliejus, pašalinantis vandeniui atsparius makiažo likučius, o apatinėje dalyje yra raminamųjų ekstraktų, kurie nuvalo visus likusius nešvarumus. Labai svarbu tinkamai valyti akis: oda neturi išsitempti. Sudrėkink specialia priemone vatos gabaliuką ir brauk nuo akių viršaus į apačią.

Kai kurios moterys prieš miegą patingi nusivalyti makiažą, tačiau taip tik pačios sau kenkia: akys visą naktį dirginamos, oda užteršiama, taigi ne tik atsiras raukšlių, bet ir paakiai bus pajuodę.

Odos aplink akis tonizavimas

Odos tonizavimui įsigyk specialų toniką ar losjoną – tai ne pinigų į balą mėtymas, o būtinybė: šios priemonės ramina ir atpalaiduoja odą, suteikia jai gaivumo. Norėdama ją atgaivinti, užpilk ant vatos gumulėlio šiek tiek losjono ir lengvai patapšnok aplink akis. Jei jauti, kad jos labai nuvargusios, gali sudrėkintus tamponus kelias minutes palaikyti ant akių.

Odos aplink akis maitinimas

Odos maitinimas turėtų būti kasdienė akių priežiūros procedūra. Niekuomet netepk šios srities veido kremais, mat juose esantys riebaliniai aliejai gali patekti į akis ir jas sudirginti. Jaunoms merginoms rekomenduojama rinktis gelį, kuris tiesiog pagyvina odą, o štai brandesnio amžiaus moterims labiau tiktų maitinamieji kremai, kurie ne tik gaivina, bet ir užkerta kelią raukšlių atsiradimui.

Akių maitinimui skirtose priemonėse yra lipidų, kurie neleidžia odai išsausėti, išlygina raukšleles ir suteikia elastingumo. Jeigu ant etiketės rašoma, kad priemonėje yra lanolino, geriau paieškokite kitos – ši gali sukelti patinimą ir paraudimus.

Nepatariama prieš einant miegoti akių srities tepti geliais, nes ryte gali laukti nemalonus patinimas. Jei renkiesi kremą, tepk jį tik ant apatinio voko (netrink – pakaks lengvai patapšnoti).

Kovojame su paakių maišeliais

Daugelis moterų rytais bijo pažvelgti į veidrodį: paakiai patinę taip, tarsi vakar būtų buvęs audringas vakarėlis.... Net ir visagalis makiažas kartais negelbėja. Pažįstama situacija? Tuomet skaityk toliau: mes turime ką patarti.

Jei trūksta laiko grožio procedūroms namuose, įsigyk šaldantį paakių kremą/gelį su augalų ekstraktais: patepk juo viršutinius ir apatinius akių vokus, luktelėk kelias minutes, kol jis visiškai įsigers. Ši priemonė nepalieka riebios plėvelės, todėl beveik iš karto galėsi dažytis.

Galima išsiversti ir be brangių priemonių. Štai keli naudingi patarimai:

  • Efektyviai sumažinti patinimus ir greitai nuraminti bei išlyginti odą galima šaldytuve palaikytais panaudotais juodosios arbatos pakeliais. Uždėk juos kelioms minutėms ant akių ir ramiai pagulėk.
  • Įsigyk specialią daugkartinio naudojimo vėsinamąją kaukę, pagamintą iš plastiko ir pripildytą gelio. Visuomet laikyk ją šaldytuve, o prireikus uždėk ant akių 3–5 minutėms. Poveikis bus tas pats, jei vietoje jos naudosi maišelį su smulkintu ledu.
  • Į ledukams skirtą indelį ar maišelį pripilk ramunėlių arba medetkų arbatos ir užšaldyk. Tokie ledukai sumažins rytinį patinimą ir nuovargį,  sudrėkins odą aplink akis.

Ryte turint laiko galima pasidaryti paakių paburkimą mažinančią kaukę:

  • Susmulkink šviežius petražolių lapelius, sudėk juos ant apatinių vokų, o iš viršaus prispausk sudrėkintais vatos tamponais. Palaikyk 10–15 minučių.
  • 2 šaukštus tarkuotų bulvių suvyniok į marlę ir uždėk ant patinusių vietų. Palaikyk 10–15 minučių ir palepink odą kremu su vitaminu A ir E. Praėjus dar 10–15 minučių visus likučius nuvalyk ramunėlių arba medetkų arbatoje sudrėkintais vatos tamponėliais.

Apie sporto naudą daug aiškint turbūt nereikia: jo metu išsiskiriantis prakaitas padeda pašalinti organizmo skysčių perteklių, taigi paakių patinimas taip pat gerokai sumažėja. Atsikėlusi bent 30 minučių pabėgiok, pašok ar šiaip pasimankštink – užtikriname, kad rezultatais liksi patenkinta.

» Rašyti komentarą
» Komentarai
Goda
2012-07-09 11:46
nusipirkau kažkokį neva labai natūralų serumą paakiams. Dieve mano, kiap jie paraudonuodavo ir ištindavo. Pamėginau tris kartus įvairiai tept, ir įvairiais kiekiais, bet baigėsi tuo, kad išmečiau.
Magda
2012-07-09 09:17
Na, galiu pasakyti, man kosmetinis pienelis net labai paakiams tiko.